This is not about fighting as in Mertua VS Menantu. Tetapi soal adakah benar orang kate-kate orang bahawa perempuan dan lelaki tak boleh jadi kawan baik? Mesti end up dengan salah seorang akan suke atau jatuh hati pada kawannya? Adakah itu perlu?
Aku tak tahu korang tapi aku ok dengan berkawan baik dengan opposite sex. Selesa dan sangat terhibur infact since aku sekolah rendah kawan-kawan dalam klik aku pun memang banyaknya lelaki. Apekah salahnya?
Aku bercakap bukan soal orang mengata..tapi end up dengan kawan baik aku atau paling baik antara semua aku maksudkan opposite gender ek..akan suke aku...TAk best siot,especially bile dah confess dan aku tak tahu how to react to him..How?
Ouh my...walaupun aku ni suka berkawan,of course not all can be my friends kan...Dahlah aku sayang ko giler-giler macam kalao ko ni perempuan aku akan peluk cium ko mcm mane aku peluk cium dengan kwn perempuan yang rapat dengan aku yang lain..but again..I love you as a friend beb,not more...ya more than that but just as siblings maybe..
I dont need the time to think or re-think bout my answer coz it will be the same until the end. I am very sure with my feeling..and I need you be my side as a friend. Eventhough I am looking for my soul mate but again...You are not the one. I dont think when I look at you there's sparkle..shining and I know I'am in love...No...not..there's no such feeling beb...Please..be my bestfriend forever and ever...
Please..forgive me..well I will be Lucy to forget about everything you were confessed to me me and start over our friendship again. Please ya...
Please dont say when I already find someone I will forget all of our friendship or what so ever,no I wont. I will not find the big shiate again...I learned by mistakes...Dont worry..
You are still my bestfriend till the end darlink... Thanks for everything you did for what for whatever days when you heard me cried and make me pleased..listened to all my bables..nagged to you and every single thing...Thank you so very much!
So..let's move on even I am moving on.. I am so very happy with my life now, I have a good job,I have good friends including you and I have a great supportive family. Thanks..Without you my life is like missing one sense..Yes, it is..
So..let's start it together... Yeay! We are bestfriend now....and ever... So,men and women can always be bestfriend...peace no war!
5 comments:
sape herm???
sape? sape?yang cik/kaka/abang/adik ni sape gerangannya?hahahah...kalo di antara kwn aku..ko mesti dah tahu...,,ha,,,ni sape?kahkahkahkah..
tahu dah!
siapa?bukan berlambak trang tang tang?
ape ko merepek ni seytan???
Post a Comment